You Should Stop.



Hai, blog.

Last week, komputer aku buat hal. Tiga hari jugaklah. Mana nak siapkan cerita, puisi dan hal-hal yang aku suka lagi. Aku percaya passion aku yang betul sebenarnya pada menulis. Lepas aku fully utilize Wattpad, baru aku tahu macam sebenarnya aku orait jugak eh kalau tulis cerpen? Hehe. Of course dengan nama yang orang tak tahu. It's not about being read, it's about being written, remember?


Dari situ aku faham kalau kau tak keluarkan apa yang berselirat kat kepala, memang benda takkan lega. Bukan saja masalah, malah fikiran-fikiran, angan-angan, macam mana cara kau mahu benda tu jadi, how bad you want to change things, or even about your fantasy sekalipun, lepas kau keluarkan semuanya, jadi tenang. The best part is kau dah tak fikir dah benda tu after that.


Pelik, kan? Tapi bagi aku macam tu la. So I think you have to write about what your head have told you about me so that kau tak perlu try hard tiru semua tentang aku atau ambil tahu banyak pasal hal aku selalu sangat. 


Eh?


0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.