The Subtle Art of Not Giving A Fuck : Bukan Review Cuma Pendapat.

Hai. Aku baru lepas makan nasi kenduri. Busy betul lately. Tapi bukanlah busy apa pun. Nak membudayakan diri dengan baca buku je. 



Hari ni baru  ada masa sikit nak cakap pasal buku ni. Aku suka sebab buku ni bukanlah buku motivasi teruk-teruk yang kau kena berkerut dahi nak baca. Penulis pun jenis santai je berpesan. Macam sembang dengan kawan-kawan. 


Simpler tips, tak buat teruk, logic and attractive. Sebab buku ni aku banyak belajar tentang menghargai masa aku BY SELECTING the fucks that I want to give. Siapa dan apa yang penting, dan siapa dan apa yang tidak, termasuk hal diri sendiri.


Walaupun Mark ada cakap : life is essentially an endless series of problems, tapi sesungguhnya Allah dah roger kita dulu dah.. laqod kholaqnal insaana fi kabad. Tiber relate.


Look forward to buy Everything Is Fucked pulak. Btw, aku beli buku ni kat sini.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.