Disheartened.

Masuk hari ni, genap dua minggu kami tiga beranak tak sihat. Aku jarang tak okay lama-lama. Entah kenapa kali ni terasa sangat lama. Sekarang, waktu aku menaip ni aku masih batuk yang sampai rasa nak tercabut anak tekak. Sampai penat jadinya. Bila batuk sampai penat ni teringat arwah mak. Macam manalah seksa yang dia rasa dulu bila fibriosis + pneumonia + tb. Giloh.


Anyway, I'm at my lowest point right now. I will appreciate those who appreciate me. I dont need explanations panjang-panjang for people to clarify things. Kalau you rasa your friends tu tak termasuk aku, I don't mind. Cakaplah apa pun, ceritalah macam mana pun. Aku dah sampai level yang I don't buy it anymore. Selama ni I give all my heart and commitment. For now rasanya I'll keeping my guard up. No more sharing, caring and everything. If you treat me like strangers, then I'll be that stranger yang you would like to avoid kalau terserempak. 


Dont gang up and tell me it's not like that. It is what it is. Macam aku tak pernah tengok drama macam ni. Dah banyak kali. It's okay. Semoga satu hari nanti kalian faham. Tapi tulah tu. Member ada suicidal thoughts pun takde siapa ambik port. Hahaha.. funny.


Okaylah, signing off. I need to make a come back. For me.









0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.